Sahil Babayev: Vətəndaşların DOST xidmətlərindən məmnunluğu 98,3 faizə çatıb
Əlaqəli xəbərlər

Sahil Babayev: Vətəndaşların DOST xidmətlərindən məmnunluğu 98,3 faizə çatıb

Əmək və əhalinin sosial müdafiəsi naziri Sahil Babayev DOST xidmətlərinə müraciətlərin 3 milyonu ötdüyünü, vətəndaşların bu xidmətlərdən məmnunluğunun 98,3 faiz təşkil etdiyini bildirib. Bu bəyanat DOST Agentliyinin Müşahidə Şurasının son iclasında səsləndirilib.

Babayev xatırladıb ki, Prezident İlham Əliyevin 9 avqust 2018-ci il tarixli sərəncamı ilə yaradılmış Dayanıqlı və Operativ Sosial Təminat (DOST) Müəssisəsinin hazırda 7 DOST mərkəzi, 1 DOST filialı və 1 Smart DOST stansiyası fəaliyyət göstərir. O, bu mərkəzlər vasitəsilə sosial xidmətlərin müasir, çevik və şəffaf şəkildə bir pəncərədən həyata keçirildiyini vurğulayıb.

Bölgələrdə DOST mərkəzlərinin açılması istiqamətində işlərin davam etdirildiyini deyən Babayev DOST şəbəkəsinin daha da genişləndiriləcəyini bildirib. O, həmçinin əlavə edib ki, DOST modeli beynəlxalq miqyasda yüksək qiymətləndirilir və bir çox ölkələr bu təcrübəni öyrənmək istəyirlər. DOST Agentliyi keçmişdə bir çox beynəlxalq mükafatlara və sertifikatlara layiq görülüb.

Leave a Reply

Your email adress will not be published ,Requied fileds are marked*.